mandag 19. mars 2018

Boble/bubbla




Oktober, 2012, NY, ved inngangen til Metropolitan Museum of Art




Boblekunstnerens navn kjenner jeg ikke, men på museet så jeg denne utstillingen med bilder av Andy Warhol!




Men disse bildene var ikke å se!


Litt spøk... Hvem er du?
Jeg ble en
Se All about Audrey, side 121 i magasinet



Apropos arv som Tove har et innlegg om her, så må det være leit å vite at livet blir lagt ut 
for salg, også når det er hos Sotheby´s: 


Lurer på hvor alle mine filmstjernekort har tatt veien....


Se frosne såpebobler hos Just nu Just här

10 kommentarer:

  1. Ja, jeg vet at mine filmstjernekort nok ble kastet for lenge siden. Morsomt å se dette. Herlig med såpebobler også. Jeg har blåst noen små i vinter. Artig å se på dem når de fryser til is i kulda. Nå venter jeg på våren som sikkert du gjør også. Ha en fin dag :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så gøy, det har vært en annen som er det på den ukentlige utfordringen også, som har eksperimentert med frosne såpebobler denne vinteren.. ser veldig spennende ut...

      Slett
  2. Snyggt jobbat av bubbelkonstnären! Kul med bubbelgum men ingen skönhetsupplevelse!
    Ha en fin vecka!

    SvarSlett
  3. Artige bilder. Regnbuen kommer fint frem i boblene.
    Jeg elsket Audrey Hepburn, og dette er et fint bilde av henne.
    Jeg hadde kjempebøker med bilder av filmstjerner. De forsvant da mor flyttet.
    En fin før-påske-uke ønskes av Tove/fargeneforteller

    SvarSlett
  4. Suveränt! Det bästa bidraget till temat jag sett. Det var då en himla tur att du verkar ha ordning på dina arkivbilder:-) Snyggt jobbat!

    SvarSlett
  5. Underbara bubblor. De bästa jag sett hittills.
    Eva på https://seniorvinklat.com/

    SvarSlett
  6. Härligt och färggrant bubbelinlägg. Undrar vad de blandar så bubblorna blir så hållbara.
    Fick testa såna bubblor i Piteå en gång, med barnen. Det var helfestligt men blött.

    SvarSlett
  7. Så häftig bubbelkonst i ditt inlägg.

    SvarSlett
  8. Hej, så fint och informativt inlägg! Jag har just undrat över bubbelgum, finns det fortfarande. Inte ser man några ungar gå omkring och blåsa tuggummibubblor?

    SvarSlett
  9. Herleg innlegg.
    du er så kreativ og finn så gode tolkninger.

    God påske frå Anne-Mari

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.