lørdag 4. november 2017

Sammendrag av høstens Blogger´s Sunday Walk



skriver Anni!

Det er jeg virkelig enig i. Fatter ikke hva som kan være årsaken til at så få deltar. Bloggere er jo natur- og kulturinteresserte personer som liker å ferdes ute, bevege seg, og ta bilder til innlegg. BSW er jo en god anledning til å presentere bloggen sin, gi inspirasjon til andre osv.
I starten deltok over 50 bloggere fra fjern og nær.
Visstnok har mange bloggere falt fra siden 2011.
Èn fordel er det, jeg slipper å skrive på engelsk, men jeg så ikke på det som noen stor byrde!!!
Jeg har gjort noen stønt innimellom for å øke interessen for utfordringen uten at det har gitt nevneverdige resultater på deltakerantallet.
Som jeg skrev til Anni: Jeg orker ikke markedsføre mer, så det får bli med oss som henger med... tiltaket blir jo ikke dårligere av den grunn for oss, lilla gjenget!




Anni og maken trossa mørket og kulda og gikk en liten promenade kl. 18.30. Grunnen til at tidspunktet er faktisk, hører med til Annis innlegg som er en kombinasjon av utmaningen Ett Foto I Timmen og BSW. Den første utfordringen har jeg aldri vært med på. For meg virker den enda mer krevende enn å gjennomføre og dokumentere en liten søndagstur fire ganger i året. Jeg går jo søndagstur hver dag hele året....
Dagen til Anni har vært travel med bakst og workshop. Ta en titt på siden hennes, så skjønner alle hva jeg mener.
Tove har også hatt en travel søndag og kombinerte BSW med kulturarrangement. Mannen og Tove er med i en dansegruppe kalt Byttomfoten. De var på tur til Hadeland og fikk omvisning i bydga med mange flotte gamle kulturminner.




I innlegget sitt byr hun på en liten historie om hvordan det har seg at Hadeland har et eget preskeenkesete. For de som lurer på hva det er for noe, kan gå inn på Toves blogg og lese om det torsdag 2. november, Fargene foreller! 
Takk til dere begge for fin deltakelse.
Min BSW ble ganske spesiell, jeg gikk på et underlag jeg verken før har gått på eller siden vil gå på, nemlig salt!




Fotavtrykket nærmest ikke synlig! Det knaste som sprø snø....
Neste BSW, Winter finner sted siste søndag i januar, marker datoen!





2 kommentarer:

  1. Det må ha vært en merkelig opplevelse, med salt så langt øyet rekker! Og ja - en annerledes BSW.
    Og vårt besøk på Hadeland var fra fredag til søndag. Helt topp!
    Jeg skal legge ut to innlegg til derfra. Gled deg! Hilsen Tove/fargeneforteller

    SvarSlett
  2. Eg hadde BSW på kalendaren min, men av forksjellege årsaker vart det ikkje tur den dagen, dessverre.
    Eg synest det er ei fin utfordring og er også undrande til at ikkje fleire tek del.
    Ønsker oss alle mange fine turar fram til neste gang.
    God onsdag frå Anne-Mari

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.