lørdag 14. oktober 2017

Tamara de Lempicka

Tamara de Lempicka



Elevene har fått ny oppgave om reise. De kan sjøl definere hva reise er. En av elevene har valgt å la seg inspirere av maleriet Mitt portrett av Tamara de Lempicka. En kvinne kjører bil dvs kvinnen er på reise.
En post med dette bildet lå allerede klar som utkast på bloggen min, og med elevens tillatelse får jeg bruke hennes prosess til å fullføre innlegget.





Tamara de Lempicka er en av de kvinnelige kunstnerne som jeg har latt meg fascinere av, og det var sikkelig artig å oppdage at også elevene har fatta interesse for hennes kunst.Elevens besvarelse:




1 kommentar:

  1. Så bra! Kjempeflink elev!
    Du har ikke hørt fra meg på en uke, da vi har vært i Italia. Kom hjem i går kveld.
    Nå er jeg i farta igjen.
    Men hvorfor kommer dine kommentarer på min blogg nå som anonym?
    En fin helg ønskes av Tove

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.