søndag 11. juni 2017

Peon i bedet ved inngangen




Misunnelsens tid er forbi. Nå har jeg også peon i bedet ved inngangen.
Hvor er det så viktig? 
Jo, jeg kom over en blogg der det står at peoner kurerer svartsjuka.
Se innlegget mitt om det! og bloggen jeg henviser til, Hon som talar med blommor!

En liten peon fra tomta som skal "sanderes", ropte til meg at jeg er den du skal plante i bedet ved inngangen. Håper den vil trives og vokse seg stor og sterk og gi mange nydelige blomster.
Så får tida vise om det er en bondepeon eller ikke... 

2 kommentarer:

  1. Peoner er vakre! Lykke til med den :) Ha en fin søndag.

    SvarSlett
  2. Jeg liker også godt peoner. Skulle ønske jeg hadde plass til flere. Ha en fin dag,
    hilsen Ingeborg

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.