lørdag 10. juni 2017

Noen ganger




håper vi at drømmer blir sanne, andre ganger er vi livredde for at de skal gå i oppfyllelse! 
Noen ganger spiller de oss et puss som tidligere denne uka. Mannen min hadde en drøm om at vi fikk kjennskap til et familiemedlem vi ikke ante noe om. Vi tok det for gitt at det var en i slekta hans, men i går fikk jeg greie på at jeg har hatt en fetter vi ikke har visst om. 
Barnebarnet til en felles fetter har fått stor interesses for slektsforsking, noe som jeg har interessert meg for lenge, egen blogg Slekta mi- all my roots, men ikke fått tid til å gå i dybden på ennå, har funnet ut at en onkel vi helt til nå har trodd har vært uten barn, har hatt en sønn som nå er død.
Bildet viser mamma på storebror Hans sin arm. Onkel Hans døde i 1971 søttien år gammel - og i grava tok han med seg hemmeligheten sin om at han var far til en gutt. Nå er det likevel ingen hemmelighet lenger, og drømmen viste seg å ha en sannhet i seg....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.